A MIDA MA SIIN ÜLDSE TEEN?

Lahendan selle küsimuse kohe alguses ära. Olen Nele ja teen oma esimest täiesti ametlikku visiiti meie armsa vennasrahva grusiinide kodumaale SAKHARTVELOsse.  Liigun siin ringi tänu vabatahtlike programmile nimega GLEN (ja tänu sõpradele AKÜ-s ja Välisministeeriumile) ja jään kuni detsembri alguseni sõprussidemeid tugevdama. Olgu reis mulle kerge!!!

PS Lisaks pani õla alla (tegelikult küll kaamera) ka Olympus. Kui ma neilt logo saan, siis panen siia ka. Et siis on mu blogi nagu etem….:)))) Sponsorid ja puha.

Leave a Reply

